söndag 18 april 2010

mycket möten just nu...

ja nu är det massor av möten för oss. Veckan som gick hade jag 3 möten på samma dag, angående C., på skolan här. Man blir änna lite mör av sånt. Nu veckan som kommer väntar en himla massa också. Kurs på SPRIDA på onsdag em med lärarna från C:s skola. Ett nytt program ska vi lära oss då, ett s.k skalprogram. Dvs ett program som man fyller med egna grejer. Det är föräldramöte på J:s skola, och möte på torsdag angående annat barn. Är jag inte helt slut efter den här veckan så.....Jag kommer antagligen däcka ihop helt bara det är torsdagkväll. Kursen på SPRIDA ser vi såklart fram emot, men det är jobbigt ändå. Och dessutom nattvecka för peter, vilket innebär 5 nätter i rad...vilket inte gillas alls av honom. Och det ÄR slitigt att jobba så många nätter i rad. Och jag har nån jäkla infektion i kroppen som gör mig helt mör redan nu. Det blir att ta en dag i taget o bocka av möte för möte här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar