onsdag 19 augusti 2009

möte...

har vi haft idag på skolan. Ingenting o då menar jag verkligen Ingenting är klart. De har inget grepp om vad o hur de ska gå tillväga o på måndag börjar skolan.
Det enda som var klart var väl att jag inte ens ska få lämna mitt barn där alla andra får lämna sina barn. Och nej några idiotpapper skrev vi inte på idag. Fick förtydliga 3 ggr under mötet att eftersom det inte är ett samarbete och eftersom vi inte får ha nåt att säga till om så tänker vi inte skriva på ett sånt papper. Jag kommer återkomma mera till det här. Men det här har varit en idiotdag från början till slut. Att skolfolk ska få stjäla så mycket energi från en. Jag kommer resa mig från det här, det vet jag, men just nu är det jobbigt.
Tack till min vän S. som jag pratade med i em. Och läser du detta S. så tack för att du finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar