torsdag 20 augusti 2009

skolprat...

Idag....flera timmars skolprat i telefon. Jag blev uppringd av skolan o sen fick jag prata med pedagogen på skolan. Och sen uppringd igen.
Tja vad ska man säga....

Skolan har egentligen fortfarande ingen plan för nånting. Imorron ska jag tydligen få scheman allafall. Ja man får ju hoppas att det blir så och att jag får de utlovade scheman som det är sagt. På måndag börjar skolan o vi vet inte nåt om hur hans skoldagar ska se ut. Är det konstigt att man får ont i magen och inte kan sova om nätterna? Näe det är det ju inte. Men jag kan klara mig utan sömn ett tag bara min son får en dräglig tillvaro i skolan.

1 kommentar:

  1. visst blir man trött av att prata hit och dit och ta alla jäkla kontakter åt alla jäkla håll... man skulle önska att det bara flöt, att sånt som är självklart i våra ögon också var det i andras.
    Jag blir så himla trött ibland på att kämpa kämpa kämpa... som att gå omkring i geggamojja eller klister... Usch.
    eller hur?

    SvaraRadera